23 Nisan 2013

'Taşaklarından menemen yapma' küfürünün doğuşu

Geçenlerde kuzenlerimle alışveriş merkezine gittik.. Gittik gitmesine ama bokumuzu da yedik yani.. Sağolsun büyük kuzenlerim (18-25 yaş) aldılar başlarını mağaza gezmeye başladılar, bana da 6 tane küçük kuzeni (10-15 yaş) verdiler.. 
Normalde hayatım boyunca en sevdiğim şey çocuklardır.. Hatta bir aralar sırf içinde çocuk lafı geçiyor diye çocuk doktoru olmak istiyordum ama şu an Türkan Salyan'ı kendime örnek aldığım için dermatolog olmak istiyorum.. Sınıf öğretmeni de olabilirim belki, off bu hayalleri boşa kuruyorum.. sınan ne derse aynen o olacağım.. neyse ne diyordum.. 
Vardık biz avmye. Bunlar bizi en üst kata yolladılar bir güzel, aşağıda fink fink geziyorlar.. En üst kata çıktık bu manyaklarla, çünkü en üst katta oyuncakçı var, oyun merkezi var, Galatasaray mağazası var.. Ellerine verdim milk-shakeleri, her yeri sırayla dolanıyoruz.. Her şey buraya kadar normal, sabrım taşmıyor.. oyuncakçıdan çıktık, lan arkamı bir döndüm bu manyaklar yok?! hani şekerciler olur ya böyle jelibon çikolata satar, hatta tanesi neredeyse 5 tl olur, girer sana.. Orda kalmışlar onu izliyorlar.. Hemen aldım bunları, yürüyün hemen Koçtaş'a inelim dedim..
Koçtaş sağ olsun sevdiğim bir yer.. Hayatımda ordan hiç alışveriş yapmadım ama salıncaklarından da kalkmadım.. Hatta uyuyakaldığım oldu, güvenliğin beni kovaladığı zamanlar da oldu.. Ama hiç yılmadım, hala bayılırım o bahçeye koyulan geniş 3 kişilik salıncaklarda oturmaya.. Hep beraber 3e 3 şeklinde ayrılıp bindik salıncaklara.. Ama bende bir göt korkusu başladı sorma yani.. Ya kırılırsa, ayy Hasan 100 kilo olmuşsun amına koyim, 3 kişi diyor ama ya Buğra aslında iki kişiyse?? Oturduk, sadece 3 dakika bunlarla sohbet ettik ve kuzenimin aramasıyla en üst kata çıktık..
En üst katı görmen lazım ama, biz ilk gittiğimizde vallaha daha az kişi vardı.. Lan ben bi çıktım, oha yani dedim resmen şirinler dolu.. bi gargamel olsa da şuraları silip süpürse yani.. İğne atsan yere düşmeyi bırak, havada bile zor kalır uzaya uçar.. 
- biz son bi yere bakıcaz ablanız için
- tamam
- siz burda bekleyin, aaa M. sen de onlarla bekle
- tamam zaten çok yorgunum
- hadi akıllı olun
Bizi mağazanın önüne bıraktılar M. ile birlikte, içeriye girdiler.. Ben, 6 küçük kuzen ve M. camlara yaslanmış bekliyoruz.. Ama benim ayağımı bir gör, bunların peşinden koşmaktan anam dinim ağlamış yok olmuşlar resmen.. koparsalar diye dua ediyorum, ayakta duracak halim yok ama mağazada da oturacak tek bir köşe yok.. Her yer kıyafet ve kolye falan dolu yani.. En son dayanamadım, bunların biraz yanından ayrılıp en kenara geçtim, gömdüm kafayı ellerimin içine.. Ayaklarım da hafifi bükük, yan tarafımda M., onun yanında da 6 tane manyak var..
Tam acıdan ölmeye hazırlanırken Hasan sahaya çıktı..
- ya Uska sana bişey dicem
- ne oldu ya bak Hasan anam ağlamış
- lan önemli
- ne var söyle
- kulağına ama
- hah buyur?
Herkes bizi izliyor..
- bir tane amca geçerken m.'nin götüne baktı ama nasıl bakış.. Gözü resmen götünde kaldı.. 
- lan niye adama "ne bakıyon piç." demedin?
- salak mısın korktum lan yapmam ben
Birden M. lafa karıştı..
- ne olmuş?
- bişey yok
- ay söyle Uska bak küserim
- boşver ya
- konuşma lan benimle
- of bi tane amca geçerken götünü izlemiş ama izlemek değil resmen gözlerini senin götünde bırakmış.
- ne??
- ben görseydim keşke ama gözlerim kapalı arkam dönüktü, yoksa o adamın taşaklarından yumurta yapmayı bilirdim ben..
M. hemen benim çantamı aldı, taktı poposunu kapatsın diye.. Ve orada beklediğimiz tüm dakikalar boyunca onunla gezdi.. Gören de adeta Jenifır Lopez götü sanacak bizim manyağın götünü, normal bir göt işte.. 

Taşaklarından menemen yapmak küfürüne bayıldım!

1 yorum:

  1. Eh ne diyelim, böyle vakalar daha çok başına gelsin de literatüre yeni küfürler eklensin :)

    YanıtlaSil